úterý 16. října 2007

Session 15.10. - Review

Guten tag meine damen un heren,

dnešní review budu psát tónem rozladěným, stylem stručným a jazykem rozeklaným. Komu by se taky chtělo rozepisovat, když hrál v týmu s větším počtem hráčů, který ovšem nevyhrál ani jeden mač, že.

Začalo to tím, že všichni už vesele sestřelovali helmy soupeřům, zatímco já měl za sebou třetí restart PC i routeru, odpojení firewallu, přeinstalaci ET, zkušební hru na regnetu, ale na mací hnízdo se ne a ne připojit. Když jsem tuhle obsesi přenesl i na maca a on začal restartovat vše co mu padlo do ruky, elastick to vzdal a šel hrát daději na regnet. Pak mac asi zrestartoval i špajz či syna, a najednou to šlo. Ostatní vydrželi a tak se mohlo začít pařit od začátku.

Sestavy se ustálily na vrana, DAKO, Mac-CZ a ja za Axiky proti menerovi, marneemu, Kulikovi a Mys-CZ za Aliky. Mys pak odpadl, my, Axici, zajásali že to konečně budeme líp zvládat, ale stejně to moc nepomohlo.

Radar a oasu jsme projeli už ani nevím jak, snad ten radar se dařilo držet chvilku déle, v oase se pěkně předvedl marnee, když nás snad tři pokácel před posledním gunem.

Railgun se nějakým zázrakem podařilo DAKOvi posunout blízko k vítězství, ale ne dostatečně, abychom na něj nakonec dosáhli. Na začátku to byla pouhopouhá bitka o vlastní spawn, pak se to docela dobře rozjelo a Alíci se drželi tak tak.

V baterii jsme se už začali rozkládat, rampa byla postavená úspěšně snad napodruhé, a ač už to pak vypadalo, že Alíci budou vytlačeni tam, kam patří, tj. do moře, excelentní Kulik se protáhl a inženýrskou výbavičkou až ke gunu a stačil tam nakakat dynamit. Pak jsme se na něj sice s DAKOm vrhnuli každý koordinovaně z jedné strany, ale já si ve spěchu spletl tlačítka a situaci jen zamlžil tím, že jsem po něm hodil kouřový granát... Potěšilo mě snad jen to, že se jeho stopa objevila i v závěrečné animaci explodujícího gunu.

Banka vypadala ze začátku jakž takž vyrovnaně, ale pak se to nějak zvrtlo, zlato zmizelo (za naší tiché asistence mrtvým pohledem při čekání na spawn) na trucku jak aktiva harvardských fondů v Kazachstánu a pak už jsme si jen párkrát zoufale naběhli do křížové palby výtečně sehraných protivníků a bylo po všem.

V té chvíli jsem si uvědomil, že být na skype během hry nemusí být zcela automaticky výhoda, protože pak člověk musí občas poslouchat vranovy nevzrušené komentáře typu
- "Dávají dynamit."
já na to
"Tak mě pojď oživit" (need a medic!)
on pokračuje dál monotónně:
- "Jsem mrtvý. Vy asi taky. Nebo budete co nevidět. Tak to jsme to zase projeli."

No a uznejte, VÁS by to motivovalo??? ;-)

O fueldumpu ani nemluvím, tam už probíhaly u Axíků hovory typu
- "Mě už to nebaví, seru na to!"
- "Pojď, ještě to doděláme"
- "To nemá cenu..."
- "Ale co, alespoň to nebude trvat tak dlouho!"

Takže milí Alíci menere, marnee a Kuliku, tohle vám nedarujeme a pamatujte - do roka a do dne!!!

5 komentářů:

Kulík řekl(a)...

Hezky jsi to napsal. Už se těším na odvetu, jenom doufám, že mi forma vydrží. ;-)

Mac řekl(a)...

Pěkně napsáno.
Ale už mě to nějak nebaví, když se sotva (narodím) a PAN MENER mě hned zastřelí, aniž bych si taky zastřílel. Kdysi bylo krásné, že jsem se snažil dohánět DAKO v XP, že jsem měl o chloupek víc, jakou jsem měl radost.
Čau ve čtvrtek. Bůůů proti Menerovi už nechci hrát.

StaTarka řekl(a)...

Nebec Macku, my starsi si holt musime pomahat mazanosti a pouzivat bezkontaktni vojenske prostredky - vsak by PAN MENER mohl vypravet jak se "liitaa vzhuuuru" po slapnuti na minu! A schvalne, jestli se prostrili airstrikem...

DAKO řekl(a)...

Já se také pokusím vylít svůj žal. Mener mě strašlivě potupil a čeká ho hrozivá odplata. :-)

Ve Fuel Dumpu jsem zastával roli inga, jak je mým zvykem. Postavil jsem plot kolem zásobníku a šel pokládat miny před ještě neprostřelená vrata.

Zrovna jednu dokončuju a slyším "tssss", což mi zní jako odjištění granátu. Následně slyším "ccccppp". Rozhoduji se, že minu ještě dodělám a rychle uteču.

Jak asi tušíte, utéct jsem už nestihl, granát byl rychlejší.

Z logu se dozvídám že za to může Mener. Ten pacholek hodil granát přes neprostřelenou bránu!

Jen počkej!

Milan řekl(a)...

Už mám zase ADSL, takže bude posila pro Axíky.