úterý 4. září 2007

Session 3.9. - review

Tak nám ten školní rok pěkně začal...
Připojil jsem se ještě před termínem, a co nevidím - v Oase si hrají malé děti. Nemyslím, že by se jejich hra zrovna líbila jejich babičkám (dědečkům - těžko říct, připomíná mi to ten ftip o rozdílných vzpomínkách na Rusko) a nejspíš ani mamince, ale možná s o to větším zápalem ji hráli, až helmy lítaly. Tak jsem neváhal a do hry se vložil...
Netrvalo dlouho a začali trousit i další strejdové. Chvilku jsem měl takový fajn pocit že tak nějak mám všechny na salámu a nikdo mi není soupeřem :-) - dokud nepřišel strejda mener... a DAKO.
Další vývoj her většinou závisel na tom, kolik měl v tu chvíli daný tým hráčů a jestli v něm zrovna hraje strejda mener, takže to bylo jako na houpačce. Absence strejdy Inspirationa znamenala absenci okřídlených granátů, toho si zajisté všichni všimli. V lecčems ho zastoupil Kulik ve výjimečné formě.
Velmi zákeřný byl průnik DAKa při Seawall Battery, kdy mi pokazil radost ze zachycení bunkru a zbourání rampy za zády protivníka. Elastickovo kulometné hnízdo v Bance udrželo nepřítele v šachu jen nedlouho, sice jsme ještě chvíli zdatně drželi poslední barikádu, jenže marně. U mašinky jsem měl pocit, že jsem přišel o kamaráda. Nepočítal jsem to, ale marneeho jsem skolil za sebou v řadě nejmíň 4x ;-) Máte ještě někdo někoho, o kom si myslíte že si na vás zasedl? (mener se nepočítá, ten si zasedl na všechny)
Ovšem Fuel Dump jsem si užíval, se sadistickým výrazem jsem téměř neopustil soupeřovy trenky a zákeřně jsem se přichomýtal za zády dalších nic netušících a dělal si z nich další kousky do šatníku. Asi jsem propadl poněkud neobvyklé obsesi :-)
Další hry už byly celkem standard, oceňuji, že se do konce udržela celkem silné sestava. Jen tak dál!

PS úplně jsem zapomněl ještě jeden postřeh... je to stejně sranda jak se při hře stírají rozdíly mezi účastníky, třeba ve věku - nic nebrání třeba Elastickovi (12) chatořvát na milanka (30+-) "MILÁNEEEK!!!!... NEFLÁKEJ SE A BOJUUUJ!" (nebo tak nějak). Jo, to je ten virtuální svět...

3 komentáře:

DAKO řekl(a)...

U toho Fuel Dumpu sis to u mě pěkně rozházel tataráku! Neustále svištění nože za zády není vůbec příjemné. Příště z tebe budou biftečky! :-)

Ještě bych popsal jeden skvělý okamžik při hře o radar. Marnee popadl poslední radar a bežel s ním hlavní bránou směr truck. Žel v hlavní bráně padl děravý jak řešeto. Německá formace v ten moment začala přebíjet ale tu se na scéně objevil starý lišák Mac. Vyběhl z brány, kde si předtím cosi s kýmsi vyříkaval, popadl radar a šup s ním do trucku. Z dálky to vypadalo jako dokonale sehraná předávka pracovníků DHL.

Milan řekl(a)...

Pěkné review :-)

Hans řekl(a)...

Tak to tady toci certi v kotli, uz se tesim, az se pripojim, poridil jsem si herni klavesnici G15, to budou litat helmy do bahna :).