úterý 11. září 2007

Session 10.9. - Review

Tentokrát jsme se scházeli jak švábi na pivo a hra podle toho vypadala... Vypadala nejen hra, ale vypadával i server, a musím říct, že si k tomu uměl vybrat ty nejlepší momenty :-) Nemůžu se zbavit dojmu, že vrana seděl u poče se síťovým kabelem v ruce a v nejlepším momentu ho vytáhl (ten kabel) a krutě se smál...

Jinak momenty co stojí za zaznamenání je hlavně finále 3 na 3, kde v bance mener s Elastickem a marniem sváděli nejdřív marnou bitvu proti vrane, Mac CZ a mně a nechali se zatlačit snadno až s truckem k poslední bariéře, a tam si řekli dost a pomalu 15 minut se jim ji dařilo držet. To jsme už zkoušeli panzu i plamenomet, nic nepomohlo. Minutu před koncem to vranu asi přestalo bavit a vytrhnul drát ;-)) takže to udrželi.

Druhý, víceméně soukromý moment jsem zažil na začátku u radaru, kdy jsem asi podstatně ranil menera s radar parts v náručí, který se pak lišácky schoval za zídku kolem radaru a začal se samoléčbou. Mezitím jsem nasadil granát na rifli a hodlal jsem ho přečůrat a odrazem od radaru mu ho do jeho brlohu vmetnout. Vystřelil jsem, jenže on právě v tu chvíli vystartoval, zřejmě pln zdraví, a namířil si to rovnou za nosem k náklaďáku. Nebohý granát už ale letěl na původně určené místo, kde se však neodrazil dolů pod zídku, ale opsal veliký oblouk úplně jiným směrem, a - k určitě nemalé radosti uprchlíka - dopadl přímo na jeho hlavu pěkný kus od radaru. Tomu říkám rána z čistého nebe... ;-)))

Jinak standard, potoky krve a rozmetané vnitřnosti, prostě normální hra.

3 komentáře:

DAKO řekl(a)...

Já se omlouvám za svůj předčasný odchod z kolbiště. Byl jsem odvolán k bitvě daleko strašlivější. Bitva trvala zhruba od půl jedenácté do půl jedné. Někomu možná přijdě zvláštní že šlo jenom o prd, ale pro takové novorozeně je fakt problém. :-)

Milan řekl(a)...

To s tím granátem je dobrá finta. Neměl jsi zapnuté nahrávání?

StaTarka řekl(a)...

Prave ze ne...bohuzel. Ale budu to trenovat, hledam dobrovolnika jako statistu, co by mi menera nahradil ;-)