pátek 4. července 2008

Session 4. 7. - review

To se nám to ale včera zase pěkně vydařilo!

Ani jeden z týmů výrazně nedominoval, tak se velmi dobře hrálo. Tuším že válka skončila 3:3. Maximálně se nás sešlo 10 a zavítal mezi nás po dlouhé době Inspiration, kterého jsem velmi rád viděl. Nejraději v zaměřovači. ;-)

Vznikly humorné situace, o které se s vámi v tomto příspěvku podělím.

  • Jako alík jsem marně dobýval banku. Okupovala ji Včelka mája a to buď se sniperkou nebo plamenometem v ruce. Po několika neúspěšných pokusech o proniknutí ke zlatu jsem zvolil taktiktu mudžahedínů, tedy vbíhal jsem do banky s odjištěným granátem v ruce. Scénář byl následující: vbíhám do banky, pouštím hranát, dostávám kuli mezi oči a poroučím se k zemi. Následně čekám na hlášky z logu. A opravdu, zhruba po 3 vteřínách se objeví hláška, že k včeři je podávám štavnatý tatarák z Včelky Máji. S tatarskou omáčkou v ceně. :-)
  • Velmi mě potěšil pěkný přiklad souhry, kterého jsem dosáhl s Marneem pomocí Skype. Já ,toho času medik, běžím přes spawn axíků k zadnímu vchodu banky s Marneem který zastává inga s garandem v patách. Z zatáčkou vidím že se v dáli na zemi válí pár šedých pixelů. Po krátké poradě nasazuje Marnee granát. Já mezitím funguji jako živý štít. V momentě co uhnu, vypouští Marnee granát. Pěkná akce. Dobrý pocit mi trochu kazí fakt, že jak mener uviděl letět granát tak se zvedl a oba nás zabil, ale na to se už historie ptát nebude. :-)
  • Zdá se, že v teamu axíků se hromadě rozvíjí alergie na ptačí peří. Frekvence hlášek typu "Zabte tu vránu" byl celkem vysoká, že Milánku a Inspi? :-)
  • Perfektní trik se podařil Muphymu a Macourkovi u Fuel Dump. Muphy coby covert sehnal uniformu a Macourek toho času ing kleště a vyrazily na střechu. Tam si na ně brousila žihadlo Včelka Mája a čekala na vrznutí dveří které ohlásí nezvané návštěvníky. Ovšem starý lišák Muphy otevřel neslyšně dveře a Včelka Mája si ani nevrzla. Respektive že se děje cosi nekalého zjistila až z hlášky "Dynamite planted". :-) No a pak už následovalo veliké bum a konec hry.

No zkrátka byla legrace. Příští dvě hry budu absentovat z důvodu dovolené a už se zase těším na další přestřelky.

1 komentář:

Jan Mener řekl(a)...

Ja musim jednak pochvalit Milanka, kterej ted hraje strategicky hodne slusne a pak vynadat Vrane, pac s tou sniperkou mi pekne sere, ostatne nejsem sam. Vcera sem obcas menil tymy podle rozlozeni sil, takze sem skoro vsechny mapy prohral :(.