pátek 2. listopadu 2007

Session 1.11.2007 - Review

Čtvrteční session se těšila hojné účasti.

Za alíky nastoupili následující borci:
Dr. Vrána, Marnee, Elatick, Mac

Barvy axíků hájila následující elita:
Mys, Mener, Zkazi, DAKO, Milanek, tLama

Vypadá to, že axíci měli početní výhodu, ale nebylo tomu tak, jelikož Mys ve 22:00 na pokyn krutého otce musel do hajan. Naštěstí ho po chvíli nahradil Milanek. Odpadnuvší Zkazi po chvíli nahradil tLama.

Většinu map sice skončila vítězstvím alíků, ale vždy to bylo velmi těsné a všichni účastníci si boje náležitě užili.

Já jsem se účastnil až od "mašinky", kterou se nám nepodařilo protlačit přes první závoru, přestože se Zkazi snažil seč mohl. Nicméně jsem si v praxi osvědčil následující lidové rčení: Kam nemůže kulka, odrazí se granát! Marnee by s Dr. Vranou by jistě mohli vykládat. Párkrát jsem je touto metodou odehnal od MG umístěného u první závory.

U seawall battery jsem akorát stačil položit pár min, postavit oba kulomety a slyším hlášení o postavené rampě. Pár alíků moje MG smetlo z náspu, ale přece jen nějaký prolezl do bunkru, který se mu podařilo obsadit. Tímto se hra přesunula do uličky před ústí MG axíků. Mener vnášel chaos do řad alíků air striky a házením granátů do předsálí u MG. Takto to trvalo zhruba 10 minut, než nějakou chytrou hlavu napadlo popadnout plamenomet. A věci se začali dít. Mener se při svých výpravách nad hlavy alíků začal pravidelně měnit v živou pochodeň. Naštěstí plamenometčík nezvládal dojít k MG na vzdálenost nutnou k jeho přímému ohrožení. To trvalo tak dlouho, dokud si další alík nepořídil sirčičky a vydal se zakládat oheň do bunkru. Dva plameňáci na jedno MG už stačí. Zde jsem si v praxi ověřil další lidové moudro: Nesedávej chlapče u MG, usmaží tě Marnee. Po té co MG padlo se axíky nezvládli přeskupit a Mac položil dynamit který splnil svou explozivní povinnost.

Chuť jsem si ale spravil u banky. Alíci dotlačili tank až k druhé bariéře, ale tam byli zaseknuti na velmi dlouho. Milanek i Zkazi se jako medici osvědčili a velmi výrazně tím ovlivnily průběh bitvy. Když se alíci dostali přes bariéru, banku vyloupili velmi briskně, ale s truckem už daleko nedojeli, páč jim došel čas.

Fuel dump již tradičně patřil k zlatým hřebům večera. Axíkům se dařilo klást držet poměrně dlouho most. Já s Milankem jsem již tradičně obsadil kulometné hnízdo a dělal tak návnadu pro snipery. Milankova strikacka byla jako vždy připravena! Po přejetí mostu se hra velmi rychle přesunula do pevnosti s fuel dumpem. Já jsem nelenil a začal si na obvyklých místech zakládat minová políčka. Žel nevycválaní amíci bez kousku citu pro estetiku nestále po políčkách dupali. Predevším Dr. Vrána si na nich poměrně často čechral peří. V boji o pevnost se náhle zjevil tLama a přidal se na tu správnou stranu a jako medik velmi redukoval časy nutné pro spawny. Opět se mi při hře vybavilo jedno lidové rčení: Kam nemůže Mener, tam hodí air strike. Jedním úspěšným hodem zlikvidoval hnedle tři alíky! Žel minutu a půl před koncem se alíkům podařilo rozvrátit naši obranu a fuel dump vyhodit do povětří.

No dobré to bylo, tak zase v úterý! :-)

3 komentáře:

Mac řekl(a)...

Mac jako krutej otec ??? No když je Mysákovi.cz 13 let ? Tak dvaadvacátá hodina je dost pozdní hodina pro mlaďochy. Ráno vstává a jde do školy.

(---!!!WOODOO ELASTICK!!!---) řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
(---!!!WOODOO ELASTICK!!!---) řekl(a)...

Udělá už někdo REVIEW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§